투 더 커런트 밸류

Individual investors are eager to sell the entertainment trio. Entertainers such as Y Entertainment, JYP Entertainment and SM swept the top three individual net buyers this month. The trio recently saw their stock prices decline due to their interest in Big Hit Entertainment, but individuals seem to have used it as an opportunity to buy low scores. According to the Korea Exchange on the 9th, YG Entertainment ranked first in net buying on the KOSDAQ market from the 5th to the 8th, the first trading day of this month. Individuals bought a net 29 billion won from YG Entertainment during the period. JYP Entertainment (26.7 billion won) ranked second. Entertainer SM (17.6 billion won) also ranked third. Korea’s three leading entertainment companies swept all the top net buyers of KOSDAQ. Although general subscriptions for Big Hit Entertainment’s public offering were successful on the 5th and 6th, individuals also paid attention to other entertainment companies. Analysts say investors who failed to sign up for big hits bought entertainment stocks with an alternative nature. He said he chose another entertainment company as a “chicken instead of a pheasant” instead of a big hit, which can only be allocated two weeks by putting 100 million won in evidence. Some analysts say that the stock price of entertainment stocks has fallen recently, and that individuals have captured it as an opportunity to buy low points. As of Tuesday, JYP Entertainment’s stock price dropped 15.3 percent from this year’s high of 42,450 won. YG Entertainment (15.2 percent) and SM (15.1 percent) also saw their share prices fall compared to their high points this year. Some analysts say that the perception that the entertainment industry, led by K-POP (K-pop), has led the purchase as Big Hit went public. Stock industry sources say that global fandom, which has been spotlighted as the ‘ARMY’ of BTS(BTS), is a factor in the valuation reassessment of entertainment companies. However, experts advise us to select the stocks that can be re-evaluated together with Big Hit listing momentum. Researcher Shin Soo-yeon said, “It is better to selectively see whether we have artists who can attract audiences globally, which events are expected to improve performance the fastest when offline performances are resumed, and whether the gap between growth rate and profitability is not large compared to the current value.” 인더비저월 인베스터즈 아아 이거 투 셀 디 엔터테인먼트 트리오우 엔터테이너즈 서치 애즈 와이 엔터테인먼트 제이와이피 엔터테인먼트 언드 에셈 스웹트 더 탑 쓰리 인더비저월 넷 바여즈 디스 먼쓰 더 트리오우 리선틀리 소 데어 스탁 프라이서즈 디클라인 듀 투 데어 인터어레스트 인 비그 힛 엔터테인먼트 벗 인더비저월즈 심 투 해브 유즈드 잇 애즈 앤 아퍼투너티 투 바이 로우 스코어즈 어코어딩 투 더 코어리어 익스체인지 안 더 나인쓰 와이지 엔터테인먼트 랭크트 퍼스트 인 넷 바이잉 안 더 카스댁 마아컷 프럼 더 피프쓰 투 디 에잇쓰 더 퍼스트 트레이딩 데이 어브 디스 먼쓰 인더비저월즈 밧 어 넷 트웬티 나인 빌련 원 프럼 와이지 엔터테인먼트 두링 더 피어리어드 제이와이피 엔터테인먼트 투 헌드러드 식스티 세번 빌련 원 랭크트 세컨드 엔터테이너 에셈 원 헌드러드 세번티 식스 빌련 원 올소우 랭크트 써드 코어리어즈 쓰리 리딩 엔터테인먼트 컴퍼니즈 스웹트 올 더 탑 넷 바여즈 어브 카스댁 올도우 제너럴 서브스크립션즈 포어 비그 힛 엔터테인먼트스 퍼블릭 오퍼링 워 석세스펄 안 더 피프쓰 언드 식스쓰 인더비저월즈 올소우 페이드 어텐션 투 어더 엔터테인먼트 컴퍼니즈 애널리스트스 세이 인베스터즈 후 페일드 투 사인 업 포어 비그 힛스 밧 엔터테인먼트 스탁스 윋 앤 올터너티브 네이처 히 세드 히 초우즈 어너더 엔터테인먼트 컴퍼니 애즈 어 치컨 인스테드 어브 어 페전트 인스테드 어브 어 비그 힛 위치 캔 오운리 비 앨러케이티드 투 윅스 바이 푸팅 원 헌드러드 밀련 원 인 에버던스 섬 애널리스트스 세이 댓 더 스탁 프라이스 어브 엔터테인먼트 스탁스 해즈 팔런 리선틀리 언드 댓 인더비저월즈 해브 캡처드 잇 애즈 앤 아퍼투너티 투 바이 로우 포인트스 애즈 어브 투즈데이 제이와이피 엔터테인먼트스 스탁 프라이스 드랍트 원 헌드러드 피프티 쓰리 퍼센트 프럼 디스 이어즈 하이 어브 포어티 투 포어 헌드러드 피프티 원 와이지 엔터테인먼트 원 헌드러드 피프티 투 퍼센트 언드 에셈 원 헌드러드 피프티 원 퍼센트 올소우 소 데어 셰어 프라이서즈 폴 컴페어드 투 데어 하이 포인트스 디스 이어 섬 애널리스트스 세이 댓 더 퍼셉션 댓 디 엔터테인먼트 인더스트리 레드 바이 케이 팝 케이 팝 . 해즈 레드 더 퍼처스 애즈 비그 힛 웬트 퍼블릭 스탁 인더스트리 소어서즈 세이 댓 글로우벌 팬덤 위치 해즈 빈 스파틀라이티드 애즈 디 에이아아레뫄 어브 비티에스 비티에스 . 이즈 어 팩터 인 더 밸류에이션 리어세스먼트 어브 엔터테인먼트 컴퍼니즈 하우에버 엑스퍼트스 애드바이즈 어스 투 설렉트 더 스탁스 댓 캔 비 레이 이밸류에이터드 터게더 윋 비그 힛 리스팅 모우멘텀 리서처 쉰 수 이안 세드 잇 이즈 베터 투 설렉티블리 시 웨더 위 해브 아아티스트스 후 캔 엇랙트 아디언서즈 글로우벌리 위치 이벤트스 아아 익스펙터드 투 임프루브 퍼포어먼스 더 패스터스트 웬 오플린 퍼포어먼서즈 아아 리줌드 언드 웨더 더 갭 비트윈 그로우쓰 레이트 언드 프라피터빌리티 이즈 낫 라아지 컴페어드 투 더 커런트 밸류

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